Menu

Пројекти

Обласно такмичење у програмирању робота

У петак 25. 05. 2014. године одржано је прво обласно такмичење у програмирању робота. Ово такмичење је одржано у четири центра у Нишу, Новом Саду, Београду и Крагујевцу. 

Укупан број екипа које су се ове године такмичиле је 22 екипе. Прве три екипе из сва четири центра су се квалификовале на Републичко такмичење које ће се одржати у Крагујевцу од 09. 05. до 10. 05. 2014. године. 

За ово такмичење су се из наше школе пријавиле три екипе CyberSurfers, RoboRanners и L33t, чији је ментор Катарина Вељковић. Све три екипе, три сата су решавале три задатака (исцртавање облика, пролазак кроз лавиринт и сакупљање предмета), а затим су тестирали решења на својим роботима.

На Републичко такмичење су се квалификовале све три екипе, и то:

1. место: CyberSurfers - Дејан Милосављевић и Никола Симовић из IV3.

2. место: RoboRanners - Милија Новчић и Давид Цакај из IV3.

3. место: L33t - Стефан Ивић и Немања Ратковић из IV1.

 

Извештај са обласног такмичења у програмирању робота

У четири центра Крагујевцу, Нишу, Новом Саду и Београду, одржана су обласна такмичења ученика у програмирању робота. Укупан број пријављених екипа био је 22. Од тог броја 12 екипа се квалификовало на републичко такмичење које ће се одржати 09. - 10. 05. 2014. године у Политехничкој школи у Крагујевцу. Извештај са обласног такмичења можете преузети са овог линка.

Завршни сусрет полазника онлајн семинара „Визуелно програмирање и примена – програмирање робота“

У Средњој машинској школи у Новом Саду, у недељу 23.02.2014. године, у оквиру пројекта “Такмичење у програмирању робота“ одржан је трећи од четири завршна сусрета полазника онлајн семинара „Визуелно програмирање и примена – програмирање робота“. 

Циљ семинара је осособљавања наставика за коришћење нових софтверских и хардверских алата, и мотивисање наставника за примену нових технологија у настави. Наставници су стекли основна знања у вези са управљањем Лего робота у Лего софтверу, МRS-у и у C#. 

На завршни сусрет је било присутно 20 наставника, и то из Новог Сада и Суботице. Завршни сусрет се састојао из два дела, у првом делу наставици су решавали завршни тест, а у другом делу су присутвовали демонстрацији задатака са курса на Лего роботу. Вођена је жива дискусија.

Присутни наставници су обавештени и о нацрту правилника за обласно и републичко такмичење у програмирању робота, као и датумима за реализацију такмичења.

У оквиру пројекта, школа из Новог Сада је добила Лего EV3 робата.

Онлајн курс (у трајању од шест недеља) су успешно реализовали предавачи: Миодрага Вучинића, Катарина Вељковић, Дарко Крсмановић и Мирољуб Сеничић.

Више кроз фотографије ...

Завршни сусрет полазника онлајн семинара „Визуелно програмирање и примена – програмирање робота“

У Политехничкој школи за нове технологије у Београду, у недељу 23.02.2014. године, у оквиру пројекта “Такмичење у програмирању робота“ одржан је последњи од четири завршна сусрета полазника онлајн семинара „Визуелно програмирање и примена – програмирање робота“.

Циљ семинара је осособљавања наставика за коришћење нових софтверских и хардверских алата, и мотивисање наставника за примену нових технологија у настави. Наставници су стекли основна знања у вези са управљањем Лего робота у Лего софтверу, МRS-у и у C#.

На завршни сусрет је било присутно 27 наставника, и то из Београда, Панчева и Смедерева. Завршни сусрет се састојао из два дела, у првом делу наставици су решавали завршни тест, а у другом делу су присутвовали демонстрацији задатака са курса на Лего роботу. Вођена је жива дискусија.

Присутни наставници су обавештени и о нацрту правилника за обласно и републичко такмичење у програмирању робота, као и датумима за реализацију такмичења. У оквиру пројекта, школа из Београда је добила Лего EV3 робата.

Онлајн курс (у трајању од шест недеља) су успешно реализовали предавачи: Миодрага Вучинића, Катарина Вељковић, Дарко Крсмановић и Мирољуб Сеничић.

Курс је укупно завршило 103 наставника.

Више кроз фотографије ...

Завршни сусрет полазника онлајн семинара у Нишу

У Машинско техничкој школи "15. мај" у Нишу, у недељу 09.02.2014. године, у оквиру пројекта “Такмичење у програмирању робота“ одржан је други од четири завршна сусрета полазника онлајн семинара „Визуелно програмирање и примена – програмирање робота“. 

Циљ семинара је осособљавања наставика за коришћење нових софтверских и хардверских алата, и мотивисање наставника за примену нових технологија у настави. Наставници су стекли основна знања у вези са управљањем Лего робота у Лего софтверу, МRS-у и у C#. 

На завршни сусрет је било присутно 20 наставника, и то из Ниша, Зајечара, и из Лесковца. Завршни сусрет се састојао из два дела, у првом делу наставици су решавали завршни тест, а у другом делу су присутвовали демонстрацији задатака са курса на Лего роботу. Вођена је жива дискусија.

Присутни наставници су обавештени и о нацрту правилника за Обласно и Републичко такмичење у програмирању робота, као и датумима за реализацију такмичења. 

У оквиру пројекта, школа из Ниша је добила Лего EV3 робата.

Онлајн курс (у трајању од шест недеља) су успешно реализовали предавачи: Миодрага Вучинића, Катарина Вељковић, Дарко Крсмановић и Мирољуб Сеничић.

Више кроз фотографије.....

Страна 2 од 13

Поткатегорије

  • CEOOR
  • ATC
  • ACES
  • Једнаке шансе
  • Такмичење ученика у програмирању робота

    Програм треба да помогне младим људима да постану главни ослонац иновација у друштву, и омогући им да остваре своје професионалне потенцијале првенствено у оквирима науке и технологије. Циљ програма је да идентификује, изабере и даје подршку талентованим младим људима да се даље усавршавају на различитим пољима индустрије, од:

    • индустријске аутоматизације,
    • индустрије развоја софтвера,
    • роботике,
    • мреже и телекомуникација,
    • ауто индустрија.

    Уз подршку Министарства просвете Републике Србије, локалне заједнице, и водећих индустријских грана ово такмичење ће изнедрити квалитетне раднике. Тиме ће се обезбедити да се такмичење, организује сваке године и постане редовна активности у годишњем плану републичких такмичења Министарства просвете Републике Србије.

  • Радионице, рад и игре
    Општи циљ пројекта: Развијање личих афинитета и подизање свести младих људи када су у питању  вештине успешне комуникације (вербална и невербална комуникација), вештине активног слушања, суочавање са младима који испољавају одређене манифестације друштвено неприхватљивог понашања, методе решавања конфликта и промовисање позитивних људских вредности .
     
    Специфични циљеви:
    1. Повећање стручних компетенција професионалаца и волонтера за реализацију адекватне стручне праксе у раду са децом и младима из различитих осетљивих друштвених група. 
    2. Стицање животних вештина и ефикасније превазилажење проблема младих који испољавају проблеме у понашању у школи, кроз укључивање у радионице и радно окупациону терапију у пластенику.
    3. Потписивање споразума о трајној сарадњи између школе-носиоца пројекта и партнерске установе која непосредно реализује услугу: Дневни боравак за децу и младе са проблемом у понашању.
    Циљну групу чине:
    • ученици Политехничке школе.
    • корисници услуга партнерске установе.
    • запослени у школи, радници који ће бити чланови новооснованог тима за праћење ученика, професионалци и волонтери партнерске установе( просветни радници, психолози, педагози, специјални педагози и један број студената).

    Партнер на пројекту је Центар за развој услуга социјалне заштите “Кнегиња Љубица“ из Крагујевца, чија је улога да:

    • организује обуке “Договор како то добро звучи“, 
    • реализује активности у пластенику,
    • припреми програм у дневним боравцима, мониторинг активности и 
    • учествује у припреми промотивног материјала и медијске презентације.
  • Open Discovery Space

    ОДС пројекат има за циљ да подстакне дељење, прихватање, коришћење и пренамену постојећих база образовних садржаја. Пре свега он ће демонстрирати начине како да се укључе школске заједнице у иновативне начине поучавања и учења кроз ефикасну употребу електронских ресурса. Он ће промовисати изградњу заједнице бројних европских школа и оснажити их да користе и деле јединствене ресурсе кроз смислене образовне активности. Поред тога, пројекат ће показати потенцијале електронских ресурса да задовоље образовне потребе ових заједница.

    Веб-портал који ће бити развијен током реализације пројекта биће друштвено-оријентисана платформа путем које ће наставници, ученици и родитељи бити у могућности да откривају, усвајају, дискутују и прилагођавају ресурсе својим потребама и интересовањима.

    На крају, пројектом ће се извршити вредновање утицаја и документовати цео процес у мапу која ће обухватити смернице за пројектовање и спровођење делотворних образовних активности заснованих на бази ресурса које би могле бити усвојене од стране других актера у школском образовању.

Go to top